Cégvezetők klubja

Egy tech cég, ami kapcsolatokat is épít

2018. március 21. - Business Flow

Egy vállalkozás fejlesztésének módjai közül az egyik leghatékonyabb az üzleti klubokban való részvétel.

A kluboknak több formája létezik, amik közül bárki megtalálhatja a személyiségéhez, a tevékenységéhez illőt, amivel a cégén tud dolgozni és hosszú távon fejleszteni azt.

Mindegyikük törekszik rá, hogy kiemelkedjen a piacról, bármilyen régóta él is a vállalkozói köztudatban. Ezért most bepillantottunk a kulisszák mögé, és egy résztvevő szemén keresztül néztük meg az egyik legdinamikusabban fejlődő üzleti klubot.

Varga Csabával, az Inflex Studio ügyvezetőjével és tulajdonosával készült a beszélgetés. Az Inflex Studio fő profilja a web és mobil alapú applikációk fejlesztése.

en.jpg

Amiben különböznek a piacon található többi alkalmazás fejlesztő cégtől, az az egyedi hozzáállás, kritikusan válogatják meg ügyfeleiket, akiket így kiemelt partnerekként tudnak kezelni.

Dolgoztak már együtt európai és amerikai multicégekkel is, különösen szeretik a tech startupok ötleteit, például olyan projekteket, melyek több mint 120 országban értek el letöltéseket és számos díjat is nyertek.

Ugyanakkor iparágtól függetlenek, fejlesztettek már nemzetközi egészségügyi alkalmazást, készségfejlesztő játékot, lokáció alapú nyomkövető alkalmazást, de saját termékeik prototípusait is tesztelik.

Besnyő Gyöngyvér: Mikor vettél részt először üzleti találkozón és mi volt a célod vele?

Varga Csaba: Ha jól emlékszem, akkor 2017 szeptemberében vettem részt az első Business Flow találkozón. Nagyon kíváncsi voltam, hogy miben más mint a többi hasonló szervezet és természetesen a kapcsolatrendszeremet is bővíteni szerettem volna, aminek azelőtt is rengeteget köszönhettem.

Besnyő Gyöngyvér: Mik a fontosak Neked, ha ellátogatsz egy üzleti találkozóra? Mitől érzed úgy, hogy hasznosan töltötted el az időt, fejlesztve a cégedet?

Varga Csaba: Egy céget sokféleképpen lehet fejleszteni. Amikor hasonló gondolkodású és hasonló céllal rendelkező emberek vesznek körbe, olyankor úgy érzed, hogy egy jó helyre kerültél. Szabadjára tudod engedni a gondolataid és ebben partnerekre is találsz. Amikor befejeződik egy ilyen találkozó és még utána is kattog az agyam, akkor érzem azt, hogy ez egy remek találkozó volt.

Besnyő Gyöngyvér: Van összehasonlítási alapod az egyes üzleti találkozók között? Milyen különbségeket látsz közöttük?

Varga Csaba: Sok hasonló találkozón voltam már. A Business Flow találkozói természetes hatást keltenek. Kellően rugalmasak ahhoz, hogy ne érezd magad feszélyezve a sok szabály miatt, amit be kell tartani egy ilyen szervezett találkozónál. A vállalkozók is nyitottabbak, könnyen alakulnak ki jó beszélgetések, üzleti, illetve baráti kapcsolatok is. Nem utolsó sorban jó az ebéd/vacsora… :)  

Besnyő Gyöngyvér: Mit látsz ezen találkozók legnagyobb erősségének? Kapcsolatépítést? Ügyfélszerzést? A márkaismertség növelését?

Varga Csaba: Az egyik legnagyobb erőssége a találkozóknak számomra egyértelműen a kapcsolat építés. Szinte az összes jelenlegi partnerünk a kapcsolataink segítségével talált ránk. Ez azért nagyon jó, mert már akkor elkezdődik a bizalom felépítése irányunkba, amikor még nem is találkoztak velünk személyesen. Nagyon fontosnak találjuk azt, hogy az ügyfélélmény minél jobb legyen, ehhez pedig hatékonyan hozzá tudnak járulni a jobbnál jobb kapcsolatok, akik szívesen ajánlanak téged, hiszen bíznak benned.

Besnyő Gyöngyvér: Szerinted aki még nem volt üzleti találkozón, mi alapján válasszon?

Varga Csaba: Mindenképpen érdemes elmenni több üzleti találkozóra is. A legtöbb szervezetnél 2 alkalom ingyenes, azokat érdemes kihasználni. Sokkal könnyebb lesz a döntés ha már van összehasonlítási alapod hozzá, nem érdemes türelmetlennek lenni a döntéssel kapcsolatban. Nagyon fontos, hogy egyedül rajtad múlik, hogy az adott üzleti találkozóból mit tudsz kihozni, de természetesen fontos az is, hogy mint kezdőt, hogyan támogat téged a közösség és annak vezetői.

Besnyő Gyöngyvér: Milyen hozzáállással érdemes érkezni egy találkozóra, hogy a lehető legeredményesebben aknázhassuk ki az általa nyújtott lehetőségeket?

Varga Csaba: Mindenképpen nyitottnak kell lenni. A legtöbb vállalkozó úgy gondolja, hogy elmegy egy ilyen eseményre és egyből megoldódik minden problémája. Ez nem így működik. Idegenként nem fognak egyből befogadni, viszont ha látják rajtad, hogy nyitott vagy, hasonló célokkal, akkor könnyű lesz beilleszkedni. Mindenki azért van ott, mert szívesen segít másoknak, ugyanígy neked is fognak. Nem baj ha kezdő vagy. Rengeteg képzési anyag áll rendelkezésedre, amelyek segítségével kellő magabiztosságot tudsz szerezni még mielőtt eljönnél az első találkozóra.

Egy gondolatot még megosztanék. A Business Flow kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy folyamatos legyen a vendégmeghívás. A mai napon az egyik általam meghívott vendég, büszkén jelentette be, hogy tag szeretne lenni. Azzal, hogy elhívtam őt ide, segítettem, lehetőséget adtam neki, hogy a márkája és ezzel együtt a szolgáltatásai még több helyre eljuthassanak, fejlődjön a vállalkozása. Cserébe szívesen segíti a csapat hatékony működését, hiszen nem fogja sajnálni megosztani a kapcsolati rendszerét, ami legalább 250 kontaktot jelent egy átlagos embernél. Ha ugyanezt eljátsszuk 10 emberrel, akkor szinte biztos, hogy mindenkinek lesz legalább 1 olyan kontakt a kalapban, amiből nagy üzletet tud csinálni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr4713756902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.