Cégvezetők klubja

Hogyan lesz egy jogvédő cégből közönségkedvenc?

2018. március 30. - Business Flow

A D.A.S. Jogvédelmi Biztosítóval valószínűleg már sokan találkoztunk, hiszen magánszemélyek számára ugyanúgy nyújtanak jogi érdekképviseletet , mint vállalkozásoknak, vállalkozóknak.

Eredményeikről a nyolc elnyert Superbrands díj is tanúskodik, melyet évről évre ítélnek oda a független bizottság és az ügyfelek véleményei által legjobbnak ítélt márkáknak.

Tőlünk nyugatabbra már bevett gyakorlat jogvédelmi szolgáltatások használata, nálunk azonban sokan még mindig egyfajta luxuscikként tekintenek a jogi érdekképviseletre.

Hogyan jutott el mégis a D.A.S. oda, hogy a magyar jogvédelmi piac abszolút piacvezetőjeként a szakma és az ügyfelek szemében is a megbízhatóság szinonimájává vált hazánkban?

img_6379.jpg

Tarsoly Norbert 2005 óta a cég marketing igazgatója, így szinte a kezdetektől ő képviseli a D.A.S. kommunikációját az írott és nyomtatott sajtóban.

Az ő munkásságának köszönhető például az is, hogy a D.A.S. olyan médiákban nyújt rendszeres és folyamatos segítséget jogi kérdésekben, mint az Origo és az Index Gazdaság rovata, a totalcar.hu, az RTL Klub, a TV2, a MusicFM, Trend FM, a Fanny Magazin, a Lakáskultúra magazin. A das.hu oldalon megjelenő írásaikat rendszeresen szemlézi a napi.hu és a hvg.hu is. A média figyelme mellett a havi közel 350 köszönet az ügyfelek részéről is beszédesen árulkodik a cég hozzáállásáról, eredményeiről.

Norbertet a sikerük egy fontos eleméről, a kapcsolatépítés fontosságáról, lehetőségeiről kérdeztem.

Besnyő Gyöngyvér: Mennyire fontos a Te szakmádban a kapcsolatépítés? Mikor kezdtél el ezzel tudatosan foglalkozni?

Tarsoly Norbert: A kapcsolatépítés a munkánk egyik alappillére. Akár a marketinget, akár az értékesítési, vagy szolgáltatási területünket nézem, erős kapcsolatok nélkül nem tudnánk hatékonyan végezni a munkánkat. Talán ezért is van az, hogy a legtöbb beszállítónkkal, de sok ügyfelünkkel is, az együttműködéseken túlmutató személyes jó kapcsolatot is ápolunk. Termékünk erősen bizalmi termék, márpedig bizalmat csak tudatos kapcsolatépítéssel tudunk elérni.

A kapcsolatépítés jelentőségét már az egyetemi évek alatt felismertem. Ezért is van több olyan együttműködő partnerem, akikkel már közel 20 éve dolgozunk együtt egymás sikereiért. A fent felsorolt médiák is tudatos kapcsolatépítés eredményei. Legtöbbjüknek nem is fizetünk a megjelenésért, de egy kivételével szerződésünk sincs velük. Viszont van köztünk egy erős bizalmi kapcsolat, ami az évek alatt alakult ki. Tudjuk, hogy számíthatunk egymásra.

Besnyő Gyöngyvér: Mikor érzed úgy, hogy egy üzleti találkozó eredményes volt? Mi a legfontosabb feladata ezen kluboknak szerinted?

Tarsoly Norbert: Ez a harmadik év, hogy rendszeres résztvevői vagyunk üzleti kluboknak. Számomra akkor értékes egy üzleti találkozó, ha új embereket, új gondolatokat ismerhetek meg. Minden egyes új résztvevő potenciális lehetőség sok-sok további kapcsolathoz. Az üzleti kluboknak a szerepe abban van, hogy egy támogató közeget teremt ahhoz, hogy nyitott, az új iránt érdeklődő emberek találkozzanak oldott hangulatban.

Besnyő Gyöngyvér: Miért ajánlod az üzleti klubot, mint kapcsolatépítési lehetőséget? Miben hatékonyabb, mint más networking módszerek?

Tarsoly Norbert: Az elmúlt 20 év tapasztalatát látva úgy gondolom, hogy a tudatos kapcsolatépítés nagyban felgyorsítja egy adott cég gazdasági növekedését. Az üzleti klubok azért hatékony networking „módszerek”, mert az ott töltött idő alatt gyorsan és hatékonyan tehet szert az ember új kapcsolatokra. Ráadásul nincsenek tabuk, mindenki ugyanazért megy oda: a kapcsolatépítésért. A folyamatos találkozások során könnyen alakul ki szinergia a tagok között, ami mindenki számára előnyös.

Besnyő Gyöngyvér: Mit látsz ezen találkozók legnagyobb erősségének? Kapcsolatépítést? Ügyfélszerzést? A márkaismertség növelését?

Tarsoly Norbert: Aki egy üzleti klubba ügyfélszerzés céljából szeretne eljárni, azt csak lebeszélni tudom. Nyilván mindenki a saját cége profitját kívánja növelni, új ügyfeleket, esetleg beszállítókat szerezni, de az üzleti klubok nem ennyire direktek. Az elsődleges, hogy merjünk kapcsolatokat építeni, beszélgetni egymással. Fel kell építeni a bizalmat, ami időbefektetés. Fontos, hogy érdeklődjünk a többi résztvevő iránt, keressük a másik motivációját. A kapcsolat olyan, mint egy híd, szilárd alapokra építve megnyitja az utat egy új világ felé, ahol új ügyfelek, együttműködő partnerek várnak.

Besnyő Gyöngyvér: Hogyan válasszon üzleti klubot, aki még nem ismerős ebben a világban? Egy céget képviselve például milyen szempontokat vegyen figyelembe, aki üzleti klubot választ?

Tarsoly Norbert: Talán a legfontosabb, hogy végiggondoljuk, hogy milyen céllal szeretnénk részt venni egy klub életében. Miért akarunk a klubhoz tartozni? Mivel lennénk elégedettek, mit várunk el a klubtól? Ha ezt letisztázzuk érdemes megismerni az adott üzleti klub céljait, tagi összetételét. Az üzleti klubok vezetői sokat tudnak segíteni a számunkra optimális csoport kiválasztásában. Érdemes a vendégalkalmakat kihasználva több üzleti klubot is megnézni. Amelyik klub összetételében, elveiben, céljaiban, hangulatában a legközelebb áll hozzánk azt érdemes választani. Fontos, hogy jól érezzük magunkat a találkozókon, szívesen legyünk együtt a tagtársakkal, és működjön egyfajta „üzleti kémia”.

Besnyő Gyöngyvér: Hogyan lehet hosszú távon a legtöbb előnyhöz jutni az üzleti klubokkal? Mi a tanácsod ahhoz, hogy egy résztvevő sikerrel építse a kapcsolatrendszerét, vagy valósítsa meg egyéni céljait az üzleti klubon keresztül?

Tarsoly Norbert: Az üzleti klubok csak ritkán kecsegtetnek azonnali üzleti hozadékkal. Időt és energiát kell fektetni a networking tevékenységbe. Mindenképpen minimum közép, de inkább hosszútávon érdemes gondolkodni egy klubtagságban. Ott kell lenni, jelen kell lenni. El kell járni a találkozókra, de azon kívül is érdemes találkozni, beszélni a tagtársakkal. A bizalom építése a legfontosabb, aminek első lépése, hogy megnyitjuk kapcsolatrendszerünket a többiek felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr2113789966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.