Cégvezetők klubja

Új vagy a piacodon? Szerezz behozhatatlan előnyt!

2018. május 10. - Business Flow

tamas.jpg

Egy új szakmát bevezetni, a legjobbjává válni kihívást jelent bármely területen egy vállalkozó számára.

Az elmúlt évek ingatlanpiaci szárnyalása különösen kedvezett ezen terület forradalmárainak.

Az ingatlanok nagy ütemben és magas árakon cseréltek gazdát, mégis vannak olyan adottságok, amik nehezíthetik az eladást, esetleg az idő sürget minket, vagy szeretnénk az elérhető legmagasabb áron túladni ingatlanunkon.

A Home Staging a lakások eladás előtti szépészeti megújítását jelenti, amivel kisebb ráfordítással magasabb áron, gyorsabban adható el az ingatlan. Jó ez az eladónak, de befektetésként is stabilan növekvő lehetőségeket hoz.

Aki pedig az elsők között kezdte el professzionális szolgáltatásként kínálni ezt a módszert, Daróczi Tamás az Eladó lakás oldalán. Ezzel az eszközzel és tapasztalatával az ingatlan átlagosan 30 napon belül gazdát cserél a piaci árhoz képest 10-30%-kal drágábban.

A belsőépítész-lakberendező adottságokon túl marketing szemléletet is kíván a Home Staging.

Előbbire szemléletes példa az alábbi videó, melyet immár több mint húszezren néztek meg a Youtube-on. Egy otthon újjászületését láthatjuk Tamás és segítőtársai munkája által:

A korrekt hozzáállás, a bizalom ezen a területen is kiemelten fontos, az eladó ingatlanokról dokumentáció készül, részletesen bemutatva milyen felújításai munkálatokon esett át, az eredeti állapot fotóival a vevő is úgy érezheti, valóban tudja, mit vásárolt.

Az új fogalom, a Home Staging szélesebb körű ismertté tétele hazánkban Somogyi Patrícia nevéhez köthető, Tamás pedig az ő tanítványaként egy kreatív módszert alkalmazott: az üzleti klubot. Olyan üzleti érdekközösséget alapított, ahol az ingatlanbefektetéshez kapcsolódó szakemberek találhatnak egymásra, köthetnek stratégiai partneri kapcsolatokat, cserélhetnek tapasztalatot vagy találhatnak utat ügyfeleikhez.

Ezekről a lehetőségekről, tervekről beszélgettünk.

Besnyő Gyöngyvér: Hogyan kerültél az üzleti találkozók világába és mi fogott meg benne?

Daróczi Tamás: Volt már tapasztalatom üzleti klubbal, mégis egy véletlen során kerültem a BusinessFlow-ba. Akkoriban kerestem az utat az új ügyfelek felé. Szerencsémre a legjobb helyre kerültem. A nyilvánvaló üzleti lehetőség mellett a kötetlen hangulat azonnal megragadott.

Besnyő Gyöngyvér: Miért döntöttél úgy, hogy egyszerű tagság helyett saját klubbal szeretnéd magad köré gyűjteni az érdekeltségi körödbe tartozó vállalkozókat? Mik a terveid?

Daróczi Tamás: Évtizedek óta vállalkozó vagyok, mindig fontos volt, hogy a lényegi döntéseket magam hozzam meg. Ha valamit csinálok, szeretem én megadni az irányokat, ezt pedig egy saját klubban tudom a legjobban megtenni. Törekszem arra, hogy a hozzánk csatlakozó tagok egy közösséghez tartozzanak, ismerjék meg egymást a hivatalos formán kívül, emberi kapcsolatok is alakuljanak az üzletiek mellett, ez lesz az alapja a hosszú távú bizalomnak. Így megoszthatjuk egymással a sikereinket és segíteni tudjuk másikat a hasonló problémákban. Tapasztalatom szerint ez a kulcsa a hosszú távú üzleti sikereknek is.

Besnyő Gyöngyvér: Miket vársz rövid- és hosszú távon a saját klub alapításától? Szakmai ismertséget és elismertséget? Stabil stratégiai partnerekből álló összetartó közösséget? Hogyan tudja segíteni egy tematikus klub a céljaidat?

Daróczi Tamás: Hosszú távon gondolkodom. Nem vártam azonnali eredményeket, mégis már néhány hónap után látom, hogy jó az irány. Ha a klub kinőtte magát, tovább specializálódó új üzleti kör válhat ki belőle az ingatlanos területen belül Ez a hosszú távú cél. Emellett természetesen stabil stratégiai partnerekből álló erős közösséget szeretnék, amiből közös projektek születnek. A klub teret ad ahhoz, hogy a céljainkhoz kapcsolódni tudó embereket megtaláljuk. Velük együtt a projektekben pedig sokkal gyorsabban, eredményesebben valósíthatjuk meg az egyéni és közös célokat.

Besnyő Gyöngyvér: Mik azok az értékek, amiket különösen fontosnak tartasz egy üzleti klubban és szeretnéd, ha hangsúlyos lenne a Tiédben?

Daróczi Tamás: Hogy elsőként tegyen a közösségbe, segítse társait és építse a klubbot, elvárások nélkül, önzetlenül. Mint a gyümölcsfa, amit először öntözünk, gondozunk és majd csak évek múltán szüretelünk. Ezzel a hozzáállással pedig a pozitív eredmény elkerülhetetlen.

Az egész üzleti körre jellemző emellett, hogy segíti az embert komfortzónájának tágításában. Ez pedig személyiségbeli fejlődést is eredményez. Például önmagunkat, a tevékenységünket úgy bemutatni a klubtársaink előtt, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, mivel foglalkozunk, mivel kereshetnek minket, sokunknak nem megy tökéletesen az elején. Mivel azonban itt egy támogató közösség vesz körül, az ember képes nyitottabbá válni, fejlődni ezen a területen is. Ez pedig egy olyan képesség, ami az online világ terjedése mellett sem elkerülhető. A személyes kapcsolatépítésnél nehéz hatékonyabb módszert találni a bizalom kiépülésére.

Besnyő Gyöngyvér: Kiket vársz a klubodba elsősorban? Milyen területekről és hozzáállással érdemes érkezni a találkozóra?

Daróczi Tamás: Akik magukévá tudják tenni a BusinessFlow szellemiségét. Ez pedig az, hogy önzetlenül tudjunk adni, ezzel induljanak, ne az elvárásokkal. Akik számára a hosszú távú kapcsolatok, a bizalom, a másik fejével való gondolkodás képessége fontos, és tesznek is érte nap mint nap.

Besnyő Gyöngyvér: Mit tanácsolsz azoknak a vállalkozóknak, akik még sosem vettek részt üzleti találkozón? Mi alapján válasszanak, hogyan készüljenek, hogy a leghatékonyabban kiaknázhassák ezek előnyeit?

Daróczi Tamás: Ismerkedjenek meg minél előbb az üzleti klubokkal, mert addig nincs képük róla, nem tudhatják, az ő számukra mit ad egy üzleti kör. Olyan cégvezető pedig nincs, akihez nem tudnak hozzátenni az értékes új kapcsolatok. Ha egy cégvezető, vállalkozó hiányszakmák képviselője, például értékesítő, bármilyen üzleti körben eredményes lehet, ez a tapasztalatom. Ha speciálisabb terület szakembere, akkor a tematikus csoport lesz számára a jó választás. Erről a meghívója tudja tájékoztatni, ezért kérdezze meg őt a döntése előtt, hogy minél könnyebben megtalálja a céljaihoz leginkább illő üzleti kört.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr5413903888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Josef Lewis · https://progresivefunding.wordpress.com 2018.05.10. 20:16:57

Jó napot, Josef Lewis, egy magánhitelező, aki kölcsönöket ad az egyéneknek, a vállalatoknak és a kormányzati intézményeknek 2% -os alacsony kamatlábbal. Tudjuk, hogy vannak olyan családok, akik fizetés ellenében élnek, és mások, akik nem tudják ellátni pénzügyi kötelezettségeiket, és ezért vagyunk itt a pénzügyi helyreállításhoz.

Pénzügyi szolgáltatásaink széles skáláját kínáljuk: Üzleti tervezés, kereskedelmi és fejlesztési pénzügyek, ingatlanok és jelzálogkölcsönök, adósságkonszolidációs kölcsönök, üzleti kölcsönök, magánhitelek, otthoni refinanszírozás, szállodai hitelek, hallgatói hitelek stb. ha érdekelt a kölcsön és mentes csalások ..

E-mail: progresiveloan@yahoo.com
Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm