Cégvezetők klubja

Ameddig fejlődsz, addig nő a céged is

2018. május 24. - Business Flow

kolos.jpg

Digitalizáció ide vagy oda, a munkaerő jelenti a legnagyobb problémát jelenleg a hazai cégek életében. A jól képzett, motivált, lojális munkaerő az, ami minden cégvezető álma, mégis sokan küzdenek ennek hiányával, és keresik a megoldást ahelyett, hogy a valódi feladatukra koncentrálnának, aminek következménye a fejlődés.

Komáromi Kolos személyes hatékonyság trénerként minden oldalról ismeri a területét. 21 évig dolgozott multinacionális cégen belül főként az értékesítésben, majd a folyamatfejlesztés volt a feladata. Már vállalkozóként döbbent rá arra, mennyire fontos a saját személyes hatékonyságunkkal, időgazdálkodásunkkal foglalkozni, és az azóta eltelt 5 évben folyamatosan képezte magát, hogy minél eredményesebben tudjon segíteni más vállalkozó, cégvezető társainak ebben.

Tréningjein és workshopjain olyan témákban zárkózhatnak fel a résztvevők, mint az időgazdálkodás, személyes és értékesítési hatékonyság. Megtanulhatják azon prezentációk fortélyait, amik képesek az érdeklődés folyamatos fenntartására.

Gyakorlati, a mindennapi életben működő, Kolos által tesztelt és sikerrel alkalmazott módszereket kapnak, akik vele találkoznak, és az így megszerzett tudással képesek lesznek átlépni a vállalkozásukat, cégüket régóta akadályozó korlátjaikon.

Különböző szakmai rendezvényeken is találkozhattak vele a téma iránt érdeklők, mint például a Sales Kultúra.

Ha egy tanácsot kellene kiemelnünk, amit Kolostól kapunk a céljaink megvalósításához, ez lenne az: Az egészen apró, mindennapi szokásokból lesznek a nagy változások, ahogyan ezt a harcművészetekben is tanítják, melyben Kolos szintén fejleszti magát. Fekete öves gyakorlója ugyanis nem csak a személyes hatékonyságnak, hanem a Shinto Muso Ryu JODO-nak.

Az önképzés fontosságáról, helyéről a cégvezetők életében volt a beszélgetésünk fő témája.

Besnyő Gyöngyvér: Mikor és milyen módon találkoztál először az üzleti klubokkal? Már vállalkozóként ismerted meg ezt a világot?

Komáromi Kolos: Ugyan hallottam ilyen klubokról alkalmazottként is, de már vállalkozóként vettem részt cégvezetői találkozón. Nagyon érdekesnek találtam azt a megközelítést, hogy az boldogul ezekben a közösségekben, aki adni akar.

Besnyő Gyöngyvér: Saját klubodban igyekszel átadni azokat az ismereteket a vállalkozóknak, amikkel a tréningjeiden is segíted őket. Mi a legfontosabb elem – a személyes célokon kívül - amiért egy cégvezető az egyébként szűkös idejében üzleti találkozón vesz részt?

Komáromi Kolos: Úgy gondolom, hogy a legtöbb cégvezetőnél a személyes célok azonosak a cég céljaival. Pont azért vállalkoznak, hogy önmagukat valósítsák meg. Az üzleti találkozókon kapott képzések hozzájárulnak a személyes fejlődéshez. A vállalkozásunk pedig akkorára tud nőni, amekkorára mi magunk tudunk fejlődni. Két hetente egy képzés, ez az, amire minden növekedni akaró vállalkozónak szüksége van. Olyan, mint egy Cégvezetői Akadémia.

Besnyő Gyöngyvér: A Te egyéni céljaidban milyen szerepet tölt be a cégfejlesztésre orientálódott üzleti klub? Mik a rövid és hosszú távú terveid itt?

Komáromi Kolos: Olyan területek képviselői vannak a csapatban, amik lehetővé teszik, hogy rugalmasan reagáljak a piac igényeire. Éppen ezért a rövid távú tervem, hogy a klub olyan kulcs tevékenységekkel, amelyek még nincsenek lefedve. Hosszú távon szeretném, ha több hasonló klub indulna el. Sokkal több vállalkozónak kell elérhetővé tenni, hogy fejlődni, növekedni tudjon.

Besnyő Gyöngyvér: Minden üzleti kör különbözik valamelyest a többitől. Mi az, amit Te különösen fontosnak tartasz az általad vezetett klubban? Ami érték szeretnéd, ha minden résztvevő számára egyértelmű lenne?

Komáromi Kolos: A legfontosabb szempont szerintem, olyan cégeket találni amelyeknek egyértelmű a tevékenységi területük. Ez talán furán hangzik, de azt gondolom, hogy a cégvezetők egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy túl sok az inger. Ha az ingerek mentén cselekednek, akkor a végén egy helyben topognak. Hiszek abban, hogy a cég fejlesztése akkor sikeres, ha a cég specializálódik.

Besnyő Gyöngyvér: Kiket látsz legszívesebben az Te üzleti klubodban? Milyen hozzáállású, mentalitású emberek építik szerinted leginkább a közösséget?

Komáromi Kolos: Olyanokat keresek, akik értik, hogy az együttműködésben rejlik az erő. Említettem a specializálódást. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet több területről ügyfeleket találni. Ha két specialista társul, akkor abból sokkal több lesz, mint amit külön-külön tudnak nyújtani. Fontosnak tartom még, hogy legyen önazonos. Nem színészeket keresünk, hanem partnereket.

Besnyő Gyöngyvér: Mit tanácsolsz azoknak a vállalkozóknak, akik állandó időhiánnyal küzdenek és a mindennapos feladataik elvégzése az elsődleges számukra? Miért és hogyan fejlesszék magukat mégis?

Komáromi Kolos: Azt tanácsolom, változtassák meg a rutin kérdéseket. A 'Hogyan csinálhatnék meg mindent?' megközelítés helyett hasznosabb lenne azt a kérdést feltenni: 'Mi segít, hogy a cég fejlődjön?'. A mindennapi feladatok elvégzéséhez építsenek rendszereket. A munkatársaknak adjanak több önállóságot. Ehhez jól kell delegálniuk. A legfontosabbnak a szemlélet fejlesztését tartom.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr9313999242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.