Cégvezetők klubja

Business Flow

Rendrakás az online marketing "káoszban"

2019. május 23. - Business Flow

zkrisz_yes.jpg

Egy telített piacra betörni, kiemelkedőt nyújtani és szaktekintéllyé válni nem kis célkitűzés, főleg ha a szakmához képest későn kezdünk bele a tanulásba.

Az akarat és maximalizmus azonban csodákra képes, ezt bizonyítja Zilahi Krisztián, a konverziómester története is.

Krisztián sokáig hajón dolgozott, és két dolog volt számára teljesen egyértelmű: hogy nem az alkalmazotti lét áll hozzá közel, és hogy szívesen szerepel és könnyen köti le a hallgatósága figyelmét.

Éveken át gondolkodott azon, hogy milyen vállalkozásba kezdjen bele, amit 6 évvel ezelőtt egy webshophoz vezetett. A vállalkozás ugyan nem lett siker, de elindította a nagy szerelem irányába, az online marketing felé.

Megszállottan képezni kezdte magát autodidakta módon először a hazai „mesterektől”, majd mivel információéhsége kielégíthetetlen volt, az online marketing őshazája, az Egyesült Államok felé fordult.

Németül ugyan folyékonyan beszélt, de az angoltudás hiánya gátat szabhatott volna a releváns tudás megszerzésének, ezért Krisztián először ezt fejlesztette fel, majd már szakmai blogokat olvasott angolul és a Digital Marketer több képzését is elvégezte.

Pragmatikus embernek vallja magát, és úgy gondolja, mindenkinek megvan az unikum kompetenciája, amiben kiemelkedő tud lenni. Az övé a technikai kötődés miatt a számok világa az online marketingen belül, a mérhető dolgok, a konverziók.

A SalesAutopilotnál dolgozva tanulta meg az értékesítési tölcsérek építésének alapjait, emellett a keresőoptimalizálás, a konverzióoptimalizálás, és a webanalitika az erősségei.

Emellett imád előadni, tanítani, fő elvének a hatástöbbszörözést tartja. A vállalkozóknak nem halat akar adni, hanem megtanítani őket horgászni. Élő rendezvényeken és online oktatásokon „borítja ki a bilit”, mert céljának tartja, hogy megtisztítsa a piacot. Ehhez pedig képzett vállalkozók kellenek, akik tudják, hogyan és milyen eszközökkel fejleszthetik vállalkozásukat, milyen számokat figyeljenek. Az online marketing kaotikus rengetegében szeretne rendet tenni, azzá a szakemberré, aki a legtöbb vállalkozónak nyitja fel a szemét.

Ehhez közösségeket épít online és offline, mert abban hisz, a személyességgel sokkal több plusz tudást adunk át egymásnak.

Besnyő Gyöngyvér:A „védjegyed”, hogy érthetően beszélsz az online marketingről vállalkozóknak. Mit tapasztalsz, mennyire vannak tisztában a fogalmakkal, a vállalkozásuk online állapotával, a lehetőségekkel?

Zilahi Krisztián: A kérdést ketté választanám. Egyrészt sajnos sok a „kókler” a piacon, és ennek következtében sok a félrevezető információ is, számos „megmondó” ember van, akik hangoztatják a féligazságokat. Erről nyilván nem tehetnek a vállalkozók. Másrészről viszont olykor azt tapasztalom, hogy valójában csak az akarat hiányzik, hiszen néhány alapvető kérdés letisztázása, a vállalkozás legfontosabb számainak megismerése nem igényelne nagy utánajárást vagy erőfeszítést. Nem kell online marketing szakértőnek lenni, hogy le tudjuk ellenőrizni, pl. hányan látogatják naponta a weboldalunkat. Ha pedig nem mérsz valamit, azt nem is tudod fejleszteni!   

Besnyő Gyöngyvér: Az önképzést kiemelten kezeld a mai napig. Mit gondolsz, hogyan szoríthat időt egy vállalkozó a mindennapokban arra, hogy fejlődjön? Milyen szempontok alapján válassza ki az irányt, ami leginkább előreviszi majd a cégét?

Zilahi Krisztián: Manapság mindenki időhiánnyal küzd. Arnold Schwarzenegger egyik leghíresebb beszédében ennek a problémának a megoldására ezt javasolja: aludj gyorsabban! :) De viccet félretéve, én mindig a fokozatosság elvét javaslom: a kevesebb néha több. Kezdd el egy olyan területtel, aminek a megértésével / megtanulásával a legkisebb időbefektetéssel a legnagyobb hatást érheted el a vállalkozásodban! Megint csak ismételni tudom önmagam: nem kell online marketing szakértőnek lenned, de bizonyos alapfogalmakkal egyszerűen muszáj tisztában lenned, ha fel akarod venni a versenyt ebben a digitális korban…

Besnyő Gyöngyvér: Milyen közösségeket szeretnél építeni? Mik azok az alap értékek, amik jellemezik a résztvevőket egy jól működő csoportban?

Zilahi Krisztián: Tisztelet, hit, alázat. Ha nem tiszteled a többieket, a Csoport többi tagját, a munkatársaidat, az ügyfeleidet (és még sorolhatnám) akkor nehéz lesz sikeressé válnod, vezetővé pedig kizárt. Ha nem hiszel önmagadban, a céljaidban, az álmaidban, abban amit csinálsz és képviselsz, akkor nem lesz, ami az úton tartson. És maradj alázatos (például azzal, hogy soha nem hagyod abba a tanulást, azt gondolván, hogy Te már tudsz eleget), máskülönben hamar rádöbbensz: Te sem vagy pótolhatatlan…

Szerintem ezek azok az alapértékek, amik képesek összetartani egy jól működő közösséget.

Besnyő Gyöngyvér: Milyen terveid vannak a Business Flowban egyéni és közösségi szinten? Hogyan látod a jövőt?

Zilahi Krisztián: Egyéni szinten szeretnék én is hasznos tagja lenni a közösségnek, minél több mindenkinek segíteni, minél több értéket belerakni. Jövőbeni terveim között szerepel egy saját üzleti klub megalapítása, ahol szeretném továbbvinni a B-Flow szellemiségét: „azért jó ide tartozni, mert nagyon jól érzem magam Veletek / köztetek”! Szeretném minél több Csapattagomtól majd ezt a mondatot hallani. Ha ezt sikerül elérnem, már megérte… :)

Besnyő Gyöngyvér: Mi volt az oka annak, hogy elköteleződtél a Business Flow mellett?

Zilahi Krisztián: A fenti mondat természetesen rám is igaz: jó érzés ide tartozni. Csupa olyan vállalkozót / cégvezetőt ismertem itt meg, akik szenvedélyesen szeretik csinálni, amivel foglalkoznak, nyitottak a fejlődésre, tanulásra, önképzésre. A pozitív attitűd itt magától értetődő, ha pedig ehhez hozzátesszük Brian Tracy klasszikus gondolatát (nem vagy más, mint a hozzád legközelebb álló 5 ember átlaga) – akkor nem is volt számomra kérdés, hogy én is tagja akarok lenni ennek a közösségnek!  

Besnyő Gyöngyvér: Mit tanácsolnál azoknak, akik most teszik meg az első lépéseiket a kapcsolatépítésben? Milyen mentalitással érdemes érkezniük?

Zilahi Krisztián: Meglátásom szerint az első komoly lépés, amikor rádöbbensz, hogy milyen óriási ereje van a személyes kapcsolatoknak, az ismeretségi körnek. Ami pedig a mentalitást illeti: olvasd el „Az adakozó” c. könyvet, és igyekezz minél többet megvalósítani a Fenomenális Üzleti Siker Öt Törvényéből! Ha ezeket szem előtt tartod, garantált sikered lesz az üzleti networking világában…

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr9214852688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása