Cégvezetők klubja

Közösségben Te is több vagy!

2019. december 19. - Business Flow

pexels-photo-3184418.jpeg

Egységben az erő – tartja a mondás, hiszen az egy csónakban evező, egy célért hajtó emberek sokkal messzebbre juthatnak, mintha egyedül szállnának szembe a mindennapok kihívásaival. Ez minden korban a túlélés feltétele volt, a mai napig az, hiszen egy vállalkozás számára a legnagyobb versenyelőnyt ma az információhoz való gyors hozzájutás, és az ezzel létrehozható rugalmas alkalmazkodás jelenti.

Egy üzleti közösségben, ahol döntéshozók vesznek részt, különösen nagy kihívás, hogy a határozott elképzelések, célok egy közös irányba mutassanak, és létrejöjjön az a kohézió, mellyel mindenki képes megvalósítani a magasabb rendű céljait.

 A közösségek élére ezért olyan vezető személyiségek kellenek, akik nem pusztán a szakmai szempontok alapján emelkednek ki, hanem a felelősségvállalási képességük és érzelmi intelligenciájuk is kiemelkedő, hiszen így fog megszületni egy valódi értékalapon működő egység az őt alkotó cégvezetőkből.

 

Nagy Ádám a Prémium 1 Üzleti klub elnökeként és hivatásaként is a vezetők fejlesztését tűzte ki célul.

adam.jpgJohn Maxwell, a világ egyik legkeresettebb vezetőképző trénerének a munkásságát ülteti át a hazai vállalkozók támogatásába és Mesterelme csoportjain számtalan cégvezető oszthatja meg egymással tudását és tapasztalatát egy fejlődésorientált közegben.

 

Ádám a Prémium 1 Klub elnökeként osztja meg gondolatait a közösségépítésről:

 

A közösség építése óriási erőt képes megmozgatni. De sokszor nem a mennyiség, hanem a minőség, ami igazán számít, mikor egy közösségről van szó. Pár kiemelkedő üzletember mesterelme csapata többet ér, mint sok önbizalomhiányos ember, akik személyisége még fejlődőben van. A BFLOW alapvetően önálló döntéskörrel rendelkező vállalkozókból áll, ami minőségileg is egy abszolút színvonalat jelent. Nem gondolom, hogy aki alkalmazottként dolgozik, ne illene be egy ilyen társaságba, de azt hiszem, mivel én is voltam alkalmazott, hogy a BFLOW kifejezetten olyan embereket szeretne összehozni egymással, akiknél nem kérdés a felelősség és kockázatvállalás, a nyitottság, a kreativitás és a nyer-nyer szemlélet. Ezek az ismérvek pedig vállalkozóknál érhetők legkönnyebben tetten.

Egy vállalkozó nagyon odafigyel arra, hova teszi a pénzét, és kinek adja oda az idejét. A Business Flow ezért értéket kell adjon ezeknek az embereknek, és ez akkor lesz hatékony, amikor a keretrendszert a tapasztalatok alapján legjobb módon működtetjük.

Mikor én az elnöki székbe kerültem az első dolgom az volt, hogy felmérjem, a tagjaink mit várnak el a klubtól, mi a céljuk, és mi az, amit hajlandók megtenni a közös teherviselés érdekében. Pont attól lesz ez a közösség olyan élő, olyan élményekkel szolgáló, növekedést elősegítő kapcsolatépítő közeg, mert a keretrendszeren belüli személyes hozzájárulással tesszük olyanná, amivé mi szeretnénk formálni.

Én hiszek abban, hogy ha egy fél év tagság után valaki ajánlásból egy olyan ügyfélhez jut el, akihez korábban nem tudott volna, mert mondjuk nem lehet "az utcáról bemenve" megismerni az illetőt, az egy egész éves tagsági díjat visszanyer minimum, de lehet, hogy nagyságrendekkel többet.

Minden a kapcsolatokon múlik, ha hatékony üzletmenetben gondolkodik az ember, és a bizalom sebessége a gondolatnál is gyorsabb.

Minden dolog megvalósítása, így pl. egy üzleti közösség építése is hat kulcs faktorra bontható le, ezekre kell odafigyelni, hogy működőképes legyen a dolog. Ezek közül egy ilyen üzleti közösségben az egyik kulcs faktor az élmény megteremtése. Ez magával hozza, hogy mikor valaki egyszer vendégként megtapasztalja ezt a közeget, azt mondja magában: Ide akarok tartozni én is! A mi csoportunk "élménye" több összetevős: Releváns 30 perces üzleti előadót hívunk mindig, aki valami aktuális üzleti információval bír minden résztvevő számára. Mindig odafigyelünk arra, hogy a vendégek személyes jó benyomással legyenek, és pontosan elmondjuk mit fognak megtapasztalni, és milyen módon tudják a velünk töltött idejüket maximálisan kihasználni. Hiszek abban, hogy a hangulat sokszor a résztvevők létszámán is múlik, itt egy minimális és maximális létszám korlát is van, ha a tapasztalatokra támaszkodunk, ami a 20-40 között mozog, én a 30 főt tartom ideálisnak. Fontos azt is tudni, hogy egy BFLOW találkozó sokszor csak egy első lépés egy igazán jó üzleti kapcsolat létrejöttében, ezért a közösségépítés további elemei, hogy klubtalálkozókon kívüli egyéni és csapat összejövetelek is legyenek. Talán számomra a legfontosabb, hogy olyan embereket gyűjtsünk össze a klub tagjaiként, akik profi networkerré akarnak válni, és időt adnak a személyes fejlődésüknek, és annak, hogy a gondolkodásmódjuk is fejlődjön, valódi stratégiai üzleti gondolkozókká váljanak. A vállalkozók szinergikus együttműködése az, amivel igazán nagy dolgokat lehet aztán létrehozni, ehhez pedig nélkülözhetetlen a profi networker mindset és skillset, azaz gondolkodásmód és a szakmai készségek. Ezeket mind el lehet sajátítani a BFLOW rendszerében.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://businessflow.blog.hu/api/trackback/id/tr1415358522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.